Safran retail internet prodavnica nudi sledeći način isporuke:


  • Troškovi dostave su 350,00 rsd ili za porudzbine preko 5.000,00 rsd besplatni. Isporuku na teritoriji Srbije (bez Kosova) vrši kurirska služba AKS. Rok dostave je 2 do 5 radnih dana. Ukoliko se desi da isporuka kasni molimo Vas da nas što pre obavestite. Ukoliko ne pripadate teritoriji dostave kompanije AKS, pozovite nas 062/888-99-88, da se dogovorimo o načinu slanja preko druge kurirske službe, ali tom prilikom Vi snosite troškove dostave.

  • Kako preuzimam pošiljku?


Kuriri pošiljke donose na adresu za isporuku od ponedeljka do petka u periodu od 8-16h. Molimo Vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećenja i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite. Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu.

Kurir pokušava svaku pošiljku da uruči u dva navrata. Uobičajena praksa je da ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, da Vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja narudžbenice i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka će se vratiti nama u roku od 7 dana. Po prijemu pošiljke, kontkatiraćemo Vas kako bi ustanovili razlog neuručenja i dogovorili se o eventualnom ponovnom slanju. Prilikom drugog slanja Vi snosite troškove dostave.

  • Povraćaj i zamena


    • U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, kupac koji kupuje robu putem interneta ima pravo da odustane od kupovine u roku od 14 dana od dana prijema pošiljke, bez navođenja razloga. Roba mora biti vraćena neoštećena, nekorišćena i u originalnom pakovanju, zajedno sa pratećom dokumentacijom koju ste dobili uz paket, fiskalnim računom i uz popunjen obrazac “Obrazac za odustanak od ugovora na daljinu”. Obrazac možete preuzeti sa sledećeg link-a (kliknite na link kako biste preuzeli obrazac). Paket se šalje na adresu Autoput za Novi Sad 296E, 11080 Zemun , primalac SAFRAN RETAIL DOO. Kupac snosi troškove dostave, osim u slučaju kada je primio pogrešan ili oštećen proizvod. Nakon što primimo vraćenu robu i proverimo ispravnost, izvršićemo povrat uplaćenog iznosa najkasnije u roku od 14 dana. Povrat sredstava vrši se na isti način na koji je uplata izvršena.
    • Za sve dodatne informacije možete nas kontaktirati telefonom na 062/888-99-88, ili putem mail-a na safran.retail.online@gmail.com


    Reklamacije i saobraznost proizvoda


    • Reklamacije na oštećenje u transportu
    • Sva oštećenja u transportu, vidjliva na pakovanju proizvoda odmah prijavite kuriru koji vam isporuči robu. Svako oštećenje pri transportu kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe. Ukoliko uočite takvo oštećenje, nemojte potpisati prijem pošiljke ili zamolite kurira da sačeka dok proverite da li oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda ili gubitak delova. Ukoliko proizvod nije oštećen, i svi delovi su na broju, potpišite prijem pošiljke.

    Reklamacije na podatke ili pogrešnu vrstu robe

    • Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovete telefonom na broj 062/888-99-88 ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na safran.retail.online@gmail.com i opišete kakav problem imate. Ili preuzmete reklamacioni list sa linka na kraju ovog teksta, popunite ga i sa robom pošaljete na našu adresu Autoput za Novi Sad 296E, 11080 Zemun , primalac SAFRAN RETAIL DOO. U najkraćem mogućem roku, odgovorićemo potrošaču na izjavljenu reklamaciju elektronskim putem (e-mail) tako što ćemo potvrditi prijem reklamacije, odnosno saopštiti broj pod kojim je zavedena Vaša reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija  i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana, a za rešavanje reklamacije je 15 dana. 
    • Reklamacije na saobraznost proizvoda
    • U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (član 50.), prodavac je odgovoran za saobraznost proizvoda ugovoru. Kupac ima pravo da reklamira proizvod ako proizvod nije saobrazan ugovoru. Za pokretanje reklamacije kontaktirajte nas telefonom na broj 062/888-99-88 ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na safran.retail.online@gmail.com i opišete kakav problem imate. Ili preuzmete reklamacioni list sa linka na kraju ovog teksta, popunite ga i sa robom pošaljete na našu adresu Autoput za Novi Sad 296E, 11080 Zemun , primalac SAFRAN RETAIL DOO. U najkraćem mogućem roku, odgovorićemo potrošaču na izjavljenu reklamaciju elektronskim putem (e-mail) tako što ćemo potvrditi prijem reklamacije, odnosno saopštiti broj pod kojim je zavedena Vaša reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija  i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana, a za rešavanje reklamacije je 15 dana.  Ukoliko niste zadovoljni odgovorom Komisije, možete se obratiti Centru za zaštitu potrošača ili udruženju potrošača kao i nadležnom Osnovnom sudu.U skladu sa članom 55. Zakona o zaštiti potrošača imate mogućnost rešavanja spora vansudskim putem posredstvom nadležnih tela: https://vansudsko.must.gov.rs/adrbodies i https://vansudsko.must.gov.rs// - Platforma za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova

           Reklamacioni list  preuzmite ovde