• Sledeća pravila i propisi sadržani u ovom dokumentu važe za sve posetioce i korisnike Safran internet prodavnice
  • Safran internet prodavnica je u vlasništvu firme Safran Retail doo, sa matičnim brojem 21326798 i sedištem u Zemunu, adresa: Autoput za Novi Sad 296e, 11080 Zemun, Beograd. Korišćenjem sajta www.safranobuca.rs , prihvatate i saglasni ste da budete obavezani ovim pravilima i propisima, jer oni mogu da se ažuriraju s vremena na vreme i budu postavljeni ovde bez prethodnog obaveštenja. 
    Slažete se da nećete umnožavati, distribuirati, prodavati, trgovati, preprodavati ili iskoristiti sadržaj sajta za bilo koje komercijalne svrhe.
Proizvodi i cene


  • Administratori konstantno rade na održavanju tačnosti informacija prikazanih na sajtu. Cene na Internet stranici iskazane su sa uračunatim porezom na dodatu vrednost (PDV-om). Iskazane cene su u srpskim dinarima (RSD). Prodajne cene artikla važe samo za kupovinu u online Prodavnici. Prodajne cene artikala u online Prodavnici se mogu razlikovati od prodajnih cena istih artikala koji su u ponudi drugih (fizičkih) maloprodajnih objakata u situaciji kada je aktuelna akcijska prodaja ili drugi prodajni podsticaj koji važi samo za kupovine u online prodavnici, a ne i u drugim maloprodajnim objektima, i obratno. Nastojimo da sve proizvode opišemo što je tačnije moguće, kao i da koristimo što verodostojnije fotografije artikala, međutim nismo u mogućnosti da garantujemo da su svi navedeni podaci u vezi proizvoda 100% tačni, kompletni, pouzdani i bez grešaka. Napominjemo da su fotografije korišćene isključivo u informativne svrhe i da mogu da prikažu određene dodatke proizvoda koji ne mogu biti uključeni u standardnom paketu proizvoda. Molimo Vas da, pre pravljenja Vaše porudžbine, proverite specifikacije i kompatibilnost proizvoda. Ako proizvod koji je kupac kupio odstupa od podataka koji su navedeni na Internet stranici, tj. objavljenoj deklaraciji, kupac ga možet vratiti u nekorišćenom stanju po proceduri sa sajta Isporuka i povraćaj i popunjen Obrazac o odustanku od ugovora o kupoprodaji zaključenog na daljinu, a Online prodavac će izvršiti povraćaj novca.

Naručivanje

  • Proizvodi se naručuju ubacivanjem u korpu na Internet stranici i nakon potvrde porudžbine isti su neopozivi (osim u slučajevima i po proceduri predviđenoj važećim zakonima). Ukoliko Online prodavac nije u mogućnosti da isporuči sve naručene proizvode, kontaktireće Vas mejlom (ili telefonom) i uz Vaš pristanak isporučiće raspoložive od izabranih proizvoda. Online prodavnica zadržava pravo da otkaže porudžbinu nakon fizičke provere artikla, ukoliko lice zaduženo za kontrolu artikala pre slanja zaključi da isti nije adekvatan za dalju prodaju, o čemu će takođe, obavestiti kupca mejlom (ili telefonom).

Intelektualna svojina


  • Sav sadržaj prikazan na ovom sajtu (stranice, dizajnerski elementi, tekstovi, fotografije, logotipi, kao i sadržaj prikazan na društvenim mrežama povezanih sa ovim domenom) je vlasništvo Safran Retail doo i ne može se koristiti bez prethodne saglasnost. Sve informacije dostupne na Internet stranici isključivo su informativnog karaktera, ne smeju se koristiti u komercijalne svrhe niti distribuirati trećim licima. Stoga upozoravamo da kršenje naših autorskih prava ili drugih zaštićenih prava može za posledicu da ima krivičnu prijavu.

Zaštita privatnosti korisnika


  • U ime Safran internet prodavnice obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

Sadržaj sajta i odgovornost


  • Safran Retail zadržava pravo da ne objavi komentare posetilaca koji povređuju privatnost nekog lica, sadrže uvredljive sadržaje ili su u suprotnosti sa odredbama Zakona o javnom informisanju. Svi komentari posetilaca predstavljaju isključivo njihovo mišljenje i ne odražavaju zvaničan stav Safran Retail doo. Safran Retail ne snosi odgovornost za sadržinu web stranica izvan svog domena, a koje su povezane putem linkova na portalu. 

Izjava o konverziji i plaćanju


  • Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju po kursu kartičarskih organizacija, a koji nam u trenutku transakcije ne može biti poznat. Zbog toga može postojati neznatna razlika od originalne cene navedene na sajtu.

Zaštita poverljivih podataka o transakciji


  • Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

Zaštita privatnosti korisnika

  • Obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalititne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.


Povraćaj sredstava


  • U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Safran internet prodavnica je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro, Amex i Dina metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Načini plaćanja


  • Preko naše internet prodavnice postoje tri načina plaćanja:
  • 1. Plaćanje pouzećem podrazumeva plaćanje iznosa sa narudžbenice prilikom preuzimanja pošiljke. Plaćanje se vrši u gotovini na ruke kuriru koji Vam donosi pošiljku. 
  • 2. Plaćanje preko računa - Nakon što ste izvršili naručivanje, dobićete sve neophodne informacije za plaćanje preko računa. Potrebno je da iznos sa porudžbine-profakture uplatite na račun kompanije Safran Retail doo – Banka Intesa 160-0000000498831-02. Svrha uplate je Internet prodavnica. Isporuka će biti izvršena nakon što je uplata evidentirana od strane banke.
  • 3. Plaćanje platnim karticama - Možete izvršiti plaćanje vašom ličnom ili kompanijskom platnom karticom, na apsolutno siguran način. Online plaćanja korišćenjem platne kartice je zaštićen metood, jer se vaši podaci kartice ne čuvaju od strane procesora transakcija, pošto su zaštićeni i kriptovani.
  • Da biste platili svoju porudžbinu, potrebno je da unesete broj platne kartice, datum isteka i CVV2/CVC2 kod (poslednje tri cifre koje se nalaze na poleđini vaše kartice, u liniji gde se nalazi i vaš potpis).


Način Isporuke


  • Safran Retail internet prodavnica nudi sledeći način isporuke:
  • Troškovi dostave nisu uračunati u cenu proizvoda, u tom slučaju troškovi dostave se naplaćaju. Isporuku na teritoriji Srbije (bez Kosova) vrši naša partnerska kurirska služba. Cena dostave se naplacuje 350 RSD. Rok dostave je 2 do 5 radnih dana. Ukoliko se desi da isporuka kasni molimo Vas da nas što pre obavestite.

Kako preuzimam pošiljku?


  • Kuriri brze pošte, pošiljke donose na adresu za isporuku od ponedeljka do petka u periodu od 8-16h. Molimo Vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket, da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećenja i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite. Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu.
  • Kurir pokušava svaku pošiljku da uruči u dva navrata. Uobičajena praksa je da ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, da Vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja narudžbenice i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka će se vratiti nama u roku od 7 dana. Po prijemu pošiljke, kontaktiraćemo Vas kako bi ustanovili razlog neuručenja i dogovorili se o ponovnom slanju. Prilikom drugog slanja Vi snosite troškove dostave.


Povraćaj i zamena


  • U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, kupac koji kupuje robu putem interneta ima pravo da odustane od kupovine u roku od 14 dana od dana prijema pošiljke, bez navođenja razloga. Roba mora biti vraćena neoštećena, nekorišćena i u originalnom pakovanju, zajedno sa pratećom dokumentacijom koju ste dobili uz paket, fiskalnim računom i uz popunjen obrazac “Obrazac za odustanak od ugovora na daljinu”. Obrazac možete preuzeti sa sledećeg link-a (kliknite na link kako biste preuzeli obrazac). Paket se šalje na adresu Autoput za Novi Sad 296E, 11080 Zemun , primalac SAFRAN RETAIL DOO. Kupac snosi troškove pošiljke, osim u slučaju kada je primio pogrešan ili oštećen proizvod. Nakon što primimo vraćenu robu i proverimo ispravnost, izvršićemo povrat uplaćenog iznosa na isti način na koji je uplata izvršena.
  • Za sve dodatne informacije možete nas kontaktirati telefonom na 062/888-99-88 i 011/748-88-11, ili putem mail-a na safran.retail.online@gmail.com


Reklamacije i saobraznost proizvoda


  • Reklamacije na oštećenje u transportu
  • Sva oštećenja u transportu, vidjliva na pakovanju proizvoda odmah prijavite kuriru koji vam isporuči robu. Svako oštećenje pri transportu kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe. Ukoliko uočite takvo oštećenje, nemojte potpisati prijem pošiljke ili zamolite kurira da sačeka dok proverite da li oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda ili gubitak delova. Ukoliko proizvod nije oštećen, i svi delovi su na broju, potpišite prijem pošiljke.

Reklamacije na podatke ili pogrešnu vrstu robe

  • Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovete telefonom na broj 062/888-99-88 ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na safran.retail.online@gmail.com i opišete kakav problem imate. Ili preuzmete uz popunjen obrazac “Obrazac za odustanak od ugovora na daljinu”  sa linka na kraju ovog teksta, popunite ga i sa robom i računom pošaljete na našu adresu Autoput za Novi Sad 296E, 11080 Zemun , primalac SAFRAN RETAIL DOO. U najkraćem mogućem roku, odgovorićemo potrošaču elektronskim putem tako što ćemo potvrditi prijem i izvršiti povrat uplaćenog iznosa na isti način na koji je uplata izvršena.

Reklamacije na saobraznost proizvoda

  • U skladu sa odredbama Zakona o zaštiti potrošača prodavac je odgovoran za nesaobraznosti isporučene robe ugovoru ako:
  • je postojala u času prelaska rizika na potrošača, bez obzira na to da li je za tu nesaobraznost prodavac znao;
  • se pojavila posle prelaska rizika na potrošača i potiče od uzroka koji je postojao pre prelaska rizika na potrošača;
  • je potrošač mogao lako uočiti, ukoliko je prodavac izričito izjavio da je roba saobrazna ugovoru.
  • Izuzetno, prodavac ne odgovara za nesaobraznost ako je u trenutku zaključenja ugovora potrošaču bilo poznato ili mu nije moglo ostati nepoznato da roba nije saobrazna ugovoru.
  • Za pokretanje reklamacije kontaktirajte nas telefonom na broj 062/888-99-88 ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na safran.retail.online@gmail.com i opišete kakav problem imate. Ili preuzmete reklamacioni list sa linka na kraju ovog teksta, popunite ga i sa robom pošaljete na našu adresu Autoput za Novi Sad 296E, 11080 Zemun , primalac SAFRAN RETAIL DOO. U najkraćem mogućem roku, odgovorićemo potrošaču na izjavljenu reklamaciju elektronskim putem tako što ćemo potvrditi prijem reklamacije, odnosno saopštiti broj pod kojim je zavedena Vaša reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija  i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana, a za rešavanje reklamacije je 15 dana.  Ukoliko niste zadovoljni odgovorom Komisije, možete se obratiti Centru za zaštitu potrošača ili udruženju potrošača kao i nadležnom Osnovnom sudu.U skladu sa članom 55. Zakona o zaštiti potrošača imate mogućnost rešavanja spora vansudskim putem posredstvom nadležnih tela:   https://vansudsko.must.gov.rs/adrbodies i https://vansudsko.must.gov.rs// - Platforma za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova.

       Reklamacioni list  preuzmite ovde.


Korišćenje sajta


  • Za korišćenje sajta ili određenih delova stranice potrebno je da imate korisnički nalog. Ako koristite ovaj sajt, Vi ste odgovorni za održavanje poverljivosti Vašeg naloga i lozinke i za ograničavanje pristupa računaru i prihvate odgovornost za sve aktivnosti koje se dešavaju pod vašim nalogom i lozinkom. Ako sumnjate da je prekršena bezbednost Vašeg korisničkog naloga, molimo Vas da što pre obavestite administratora sajta. Safran retail nije odgovoran za bilo kakvu štetu koja može nastati prilikom neovlašćenog korišćenja vašeg korisničkog naloga. Korišćenje veb-sajta i prenos podataka se vrši na Vaš rizik. Safran retail soo ne preuzima nikakvu odgovornost za nastalu štetu, naročito ne za podatke, hardver i softver korisnika.
Ažuriranje podataka na Internet stranici
  • Prodavnica zadržava pravo da može u svako vreme, bez prethodne najave, promeni, suspenduje ili prekine, privremeno ili trajnopodatke prikazane na bilo kom delu Internet stranice bez prethodne najave.
Odgovornost Online prodavca
  • Online prodavac snosi sve obaveze, troškove i odgovornosti u slučaju da se tokom bilo kog upravnog, prekršajnog, sudskog ili drugog postupka koji proizilazi iz online trgovine koja se obavlja putem Prodavnice utvrdi odgovornost Online prodavca za nepoštovanje zakonskih obaveza ili ovih Opštih uslova kupovine u Online prodavnici.


Ako imate pitanja o našim Uslovima korišćenja, molimo vas da nas kontaktirate.